Krótki kurs skoncentrowany na sposobach przekonywania sekretarek do połączenia z właściwą osobą.
- W jaki sposób poprowadzić rozmowę z sekretarką
- Jak ją przekonać do wykonania połączenia
- Jakich błędów unikać
To szkolenie nie ma specjalnych wymagań
- Osoby, które wykonują (lub mają wykonywać) pierwsze telefony z nowymi osobami
- Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą uzupełnić swoje dotychczasowe techniki pozyskiwania nowych klientów o rozmowy telefoniczne
Sekretarki to ciepłe i miłe osoby, które chętnie Ci pomogą. Wystarczy ładnie poprosić.
Krótki kurs skoncentrowany na wykonywaniu pierwszych rozmów telefonicznych do nowych klientów. W jaki sposób się przygotować do pierwszej rozmowy, jak ją poprowadzić i jak ocenić skuteczność swoich rozmów....
Kurs online
- W jaki sposób przeprowadzić pierwszą rozmowę przez telefon
- Na co zwrócić uwagę, jakich problemów unikać
- Jak zmierzyć swoją skuteczność w pierwszych rozmowach
- Jak zorganizować pracę, by pierwsze telefony były najskuteczniejsze
- W jaki sposób dobrze brzmieć i wykorzystać głos do zbudowania zainteresowania
- Jak doskonalić swoje kompetencje w kolejnych rozmowach
To szkolenie nie ma specjalnych wymagań
- Osoby, które wykonują (lub mają wykonywać) pierwsze telefony z nowymi osobami
- Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą uzupełnić swoje dotychczasowe techniki pozyskiwania nowych klientów o rozmowy telefoniczne
Ciepły głos i dobrze przygotowany skrypt jest gwarancją sukcesu w pierwszej rozmowie przez telefon. Sprawdź
- Jak przygotować poruszającą historię sukcesu klienta
- W jaki sposób użyć przygotowaną historię w pierwszych rozmowach
- Jak unikać typowych błędów przy tworzeniu historii
Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących w obszarze prospectingu. Jednak do przygotowania skutecznych historii, uczestnik musi posiadać wiedzę o zrealizowanych projektach przez firmę lub mieć dostęp do osób, które mają taką wiedzę.
- Osoby z obszarów sprzedaży i prospectingu, które przygotowują się do aktywnego pozyskiwania nowych szans sprzedaży.
- Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą ubrać posiadane informacje o swoich klientach w krótką historię, którą inne osoby mogą wykorzystać w działach prospectingowych
Dobry początek każdej relacji zaczyna się od dobrej historii. O kliencie