Jak zbudować rytm działań prospectingowy
Opis
Program
-
W jaki sposób wkomponować działania prospectingowe w swoje codzienne obowiązki?
-
Jak zbudować efektywny rytm pracy prospectingowej?
-
Dobre praktyki zarządzania sobą w czasie
-
Pobierz: Lista narzędzi pomocnych przy stosowaniu techniki POMODORO
-
Pobierz: Przykład tygodniowego kalendarza działań prospectingowych
-
Pobierz: Checklista - Rytm pracy prospectingowej
-
QUIZ Rytm pracy w prospectingu
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
Kolor tła
Czcionka
Font Kerning
Rozmiar czcionki
Image Visibility
Letter Spacing
Line Height
Link Highlight
Kolor tekstu