Jak wykorzystać Triggery w prospectingu
Opis
Program
-
W jaki sposób wykorzystać zdarzenia wyzwalające (Triggering Events) żeby zwiększyć skuteczność działań prospectingowych?
-
Jakie są zdarzenia wyzwalające, które mają wpływ na prospecting?
-
Jakie są zdarzenia wyzwalające, które mają wpływ na prospecting?
-
Skąd brać pomysły na źródła zdarzeń wyzwalających (Triggering Events)?
-
W jaki sposób wykorzystać narzędzia Google do poszukiwania zdarzeń wyzwalających (Triggering Events)
-
Jak przygotować komunikaty w reakcji na wystąpienie zadarzenia wyzwalające (triggering events)?
-
Dobre praktyki
-
Pobierz: Podział i lista zdarzeń wyzwalających (Triggering Events)
-
Pobierz: Checklista - Triggering Events
-
Pobierz: Szablony komunikatów z wykorzystaniem Triggering Events
-
QUIZ Triggering Events
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
Kolor tła
Czcionka
Font Kerning
Rozmiar czcionki
Image Visibility
Letter Spacing
Line Height
Link Highlight
Kolor tekstu