Prospecting.Wiedza

Jak rozmawiać z sekretarką
Prospecting | Wiedza

Krótki kurs skoncentrowany na sposobach przekonywania sekretarek do połączenia z właściwą osobą.

5 Lessons
Cena: 57 zł netto
Info o cenie: Kurs jest indywidualnie lub jako część programu Prospecting All-In-One™
Link do zakupu: https://sklep.customercentric.pl/produkt/jak-rozmawiac-z-sekretarka/
Długość nagrań [min]: 16m30s
Pliki do pobrania: 1
Umiejętności: Beginner
Certyfikat: None
Czego się nauczysz:
  • W jaki sposób poprowadzić rozmowę z sekretarką
  • Jak ją przekonać do wykonania połączenia
  • Jakich błędów unikać
Wymagania:

To szkolenie nie ma specjalnych wymagań

Dla kogo:
  • Osoby, które wykonują (lub mają wykonywać) pierwsze telefony z nowymi osobami
  • Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą uzupełnić swoje dotychczasowe techniki pozyskiwania nowych klientów o rozmowy telefoniczne
Wstęp do kursu:

Sekretarki to ciepłe i miłe osoby, które chętnie Ci pomogą. Wystarczy ładnie poprosić.

Jak poprowadzić pierwszą rozmowę przez telefon
Prospecting | Wiedza

Krótki kurs skoncentrowany na wykonywaniu pierwszych rozmów telefonicznych do nowych klientów. W jaki sposób się przygotować do pierwszej rozmowy, jak ją poprowadzić i jak ocenić skuteczność swoich rozmów....

22 Lessons
Tytuł: Pierwsze rozmowy przez telefon
Opis kursu:

Kurs online 

Cena: 97zł netto
Info o cenie: Kurs jest indywidualnie lub jako część programu Prospecting All-In-One™
Link do zakupu: https://sklep.customercentric.pl/produkt/jak-poprowadzic-pierwsza-rozmowe-przez-telefon/
Długość nagrań [min]: 93m 43s
Pliki do pobrania: 8
Umiejętności: Beginner
Certyfikat: Local
Czego się nauczysz:
  • W jaki sposób przeprowadzić pierwszą rozmowę przez telefon
  • Na co zwrócić uwagę, jakich problemów unikać
  • Jak zmierzyć swoją skuteczność w pierwszych rozmowach
  • Jak zorganizować pracę, by pierwsze telefony były najskuteczniejsze
  • W jaki sposób dobrze brzmieć i wykorzystać głos do zbudowania zainteresowania
  • Jak doskonalić swoje kompetencje w kolejnych rozmowach
Wymagania:

To szkolenie nie ma specjalnych wymagań

Dla kogo:
  • Osoby, które wykonują (lub mają wykonywać) pierwsze telefony z nowymi osobami
  • Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą uzupełnić swoje dotychczasowe techniki pozyskiwania nowych klientów o rozmowy telefoniczne
Wstęp do kursu:

Ciepły głos i dobrze przygotowany skrypt jest gwarancją sukcesu w pierwszej rozmowie przez telefon. Sprawdź

Jak przygotować historię sukcesu
Prospecting | Wiedza
9 Lessons
Cena: część programu
Info o cenie: Kurs jest częścią programu Prospecting All-In-One™
Link do zakupu: https://sklep.customercentric.pl/produkt/pakiet-startowy-paio-basic/
Długość nagrań [min]: 26m 41s
Pliki do pobrania: 3
Umiejętności: Beginner
Certyfikat: Partial
Czego się nauczysz:
  • Jak przygotować poruszającą historię sukcesu klienta
  • W jaki sposób użyć przygotowaną historię w pierwszych rozmowach
  • Jak unikać typowych błędów przy tworzeniu historii 
Wymagania:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących w obszarze prospectingu. Jednak do przygotowania skutecznych historii, uczestnik musi posiadać wiedzę o zrealizowanych projektach przez firmę lub mieć dostęp do osób, które mają taką wiedzę.

Dla kogo:
  • Osoby z obszarów sprzedaży i prospectingu, które przygotowują się do aktywnego pozyskiwania nowych szans sprzedaży.
  • Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą ubrać posiadane informacje o swoich klientach w krótką historię, którą inne osoby mogą wykorzystać w działach prospectingowych 
Wstęp do kursu:

Dobry początek każdej relacji zaczyna się od dobrej historii. O kliencie

Jak zbudować bazę potencjalnych klientów
Prospecting | Wiedza
6 Lessons
Cena: wymaga programu
Info o cenie: Kurs jest częścią programu Prospecting All-In-One™
Link do zakupu: https://sklep.customercentric.pl/produkt/pakiet-startowy-paio-basic/
Umiejętności: Beginner
Certyfikat: Partial
Jak wyznaczyć własne cele prospectingowe
Prospecting | Wiedza
4 Lessons
Cena: program
Info o cenie: Ten kurs jest częścią programu Prospecting All-In-One™
Umiejętności: Beginner
Certyfikat: None
Accessibility

Background Colour Background Colour

Font Face Font Face

Font Kerning Font Kerning

Font Size Font Size

1

Image Visibility Image Visibility

Letter Spacing Letter Spacing

0

Line Height Line Height

1.2

Link Highlight Link Highlight

Text Colour Text Colour