Jak przygotować sekwencje prospectingowe
Opis
Program
-
Zarządzanie kombinacjami różnych technik i kanałów działań prospectingowych
-
Sekwencje prospectingowe udostępniony bank pytań
-
Układanie sekwencji działań prospectingowych - kluczowe pomysły
-
Sekwencja „Grzmot i Błyskawica”
-
Tworzenie sekwencji mailowych w Sales Handy
-
Link do SalesHandy™
-
Dobre praktyki
-
Pobierz: Sekwencje działań prospectingowych
-
Pobierz: Przykłady dwu i trzy kanałowych sekwencji działań prospectingowych
-
Pobierz: Przykłady follow-up
-
Pobierz: Szablony wiadomości do sekwencji „Grzmot i Błyskawica”
-
Pobierz: Checklista - Sekwencje działań prospectingowych
-
QUIZ Sekwencje działań prospectingowych
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
Kolor tła
Czcionka
Kerning czcionki
Rozmiar czcionki
Widoczność obrazu
Odstępy między literami
Wysokość linii
Wyróżnienie Linku
Kolor tekstu