Jak nawiązać pierwszy kontakt przez Linkedin
Opis
Program
-
Dlaczego warto korzystać z LinkedIn w prospectingu?
-
Jak przygotować swój profil na LinkedIn do prospectingu?
-
Jakie zaproszenia są najskuteczniejsze do nawiązania kontaktu?
-
Jakie wiadomości warto wysłać, by zainicjować rozmowę telefoniczną?
-
Dobre praktyki
-
Pobierz: Checklista „Przygotowanie profilu na LinkedIn”
-
Pobierz: Treść zaproszeń na LinkedIn
-
Pobierz: Treść wiadomości na LinkedIn
-
QUIZ Działanie na LinkedIn
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
Kolor tła
Czcionka
Font Kerning
Rozmiar czcionki
Image Visibility
Letter Spacing
Line Height
Link Highlight
Kolor tekstu