Jak przygotować e-mail prospectingowy
Opis
Program
-
Email prospectingowy czy generowanie leadów - jakie podejście zastosować?
-
Jak zbudować poprawnie schemat wiadomości?
-
Rola tematu w emailu prospectingowym
-
Super skuteczna kampania 3x3
-
Narzędzia i przygotowanie techniczne
-
Wysyłanie emaili przy pomocy programu SalesHandy™
-
Link do SalesHandy™
-
Jak korzystać z pliku Rezultaty E-mail?
-
Dobre praktyki
-
Częste błędy
-
Pobierz: Szablony emaili prospectingowych
-
Pobierz: Szablony emaili do kampanii 3x3
-
Pobierz: Szablon - Mail do oburzonych
-
Pobierz: Pobierz checklistę - Maile prospectingowe
-
Pobierz: Lista narzędzi do śledzenia i wysyłki maili prospectingowych
-
Pobierz: Checklista - Techniczne przygotowanie do wysyłania emaili
-
Pobierz: Plik Rezultaty E-mail (plik excel)
-
QUIZ Maile prospectingowe
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
Kolor tła
Czcionka
Font Kerning
Rozmiar czcionki
Image Visibility
Letter Spacing
Line Height
Link Highlight
Kolor tekstu