Jak rozmawiać z sekretarką
Sekretarki to ciepłe i miłe osoby, które chętnie Ci pomogą. Wystarczy ładnie poprosić.
Opis
Krótki kurs skoncentrowany na sposobach przekonywania sekretarek do połączenia z właściwą osobą.
Czego się nauczysz
- W jaki sposób poprowadzić rozmowę z sekretarką
- Jak ją przekonać do wykonania połączenia
- Jakich błędów unikać
Wymagania
To szkolenie nie ma specjalnych wymagań
Grupa docelowa
- Osoby, które wykonują (lub mają wykonywać) pierwsze telefony z nowymi osobami
- Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą uzupełnić swoje dotychczasowe techniki pozyskiwania nowych klientów o rozmowy telefoniczne
Program
-
Dlaczego warto dobrze współpracować z sekretarkami ?
-
Jak poprowadzić rozmowę z sekretarką, żeby uzyskać dostęp do decydenta?
-
Kilka dobrych rad i podpowiedzi
-
Pobierz: Skrypt rozmowy z sekretarką
-
QUIZ Współpraca z sekretarką
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
Krótki kurs skoncentrowany na sposobach przekonywania sekretarek do połączenia z właściwą osobą.
- W jaki sposób poprowadzić rozmowę z sekretarką
- Jak ją przekonać do wykonania połączenia
- Jakich błędów unikać
To szkolenie nie ma specjalnych wymagań
- Osoby, które wykonują (lub mają wykonywać) pierwsze telefony z nowymi osobami
- Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą uzupełnić swoje dotychczasowe techniki pozyskiwania nowych klientów o rozmowy telefoniczne
Sekretarki to ciepłe i miłe osoby, które chętnie Ci pomogą. Wystarczy ładnie poprosić.
Kolor tła
Czcionka
Font Kerning
Rozmiar czcionki
Image Visibility
Letter Spacing
Line Height
Link Highlight
Kolor tekstu