Jak przygotować historię sukcesu
Dobry początek każdej relacji zaczyna się od dobrej historii. O kliencie
Opis
Czego się nauczysz
- Jak przygotować poruszającą historię sukcesu klienta
- W jaki sposób użyć przygotowaną historię w pierwszych rozmowach
- Jak unikać typowych błędów przy tworzeniu historii
Wymagania
Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących w obszarze prospectingu. Jednak do przygotowania skutecznych historii, uczestnik musi posiadać wiedzę o zrealizowanych projektach przez firmę lub mieć dostęp do osób, które mają taką wiedzę.
Grupa docelowa
- Osoby z obszarów sprzedaży i prospectingu, które przygotowują się do aktywnego pozyskiwania nowych szans sprzedaży.
- Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą ubrać posiadane informacje o swoich klientach w krótką historię, którą inne osoby mogą wykorzystać w działach prospectingowych
Program
-
Czym jest historia sukcesu Twojego klienta (Success Story) i do czego możesz ją wykorzystać?
-
Jak przygotować ciekawe historie sukcesu klientów dla konkretnych celów/wyzwań osoby z Listy Docelowych Rozmówców™?
-
Jak można użyć historii sukcesu klienta w praktyce?
-
Kilka dobrych rad jak szybko przygotować historię sukcesu klienta
-
Typowe błędy i jak ich uniknąć
-
Pobierz: Szablon Success Story
-
Pobierz: Przykład Success Story
-
Pobierz: Checklista - Success Story
-
QUIZ Success Story
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
- Jak przygotować poruszającą historię sukcesu klienta
- W jaki sposób użyć przygotowaną historię w pierwszych rozmowach
- Jak unikać typowych błędów przy tworzeniu historii
Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących w obszarze prospectingu. Jednak do przygotowania skutecznych historii, uczestnik musi posiadać wiedzę o zrealizowanych projektach przez firmę lub mieć dostęp do osób, które mają taką wiedzę.
- Osoby z obszarów sprzedaży i prospectingu, które przygotowują się do aktywnego pozyskiwania nowych szans sprzedaży.
- Doświadczeni sprzedawcy, którzy chcą ubrać posiadane informacje o swoich klientach w krótką historię, którą inne osoby mogą wykorzystać w działach prospectingowych
Dobry początek każdej relacji zaczyna się od dobrej historii. O kliencie
Kolor tła
Czcionka
Font Kerning
Rozmiar czcionki
Image Visibility
Letter Spacing
Line Height
Link Highlight
Kolor tekstu