Jak przygotować Listę Docelowych Rozmówców
Opis
Program
-
Do czego wykorzystasz Listę Docelowych Rozmówców™?
-
Z kim warto rozmawiać, żeby sprzedać, sfinansować i wdrożyć Twoje rozwiązanie?
-
Czym warto się kierować tworząc Listę Docelowych Rozmówców™ ?
-
Jakie cele i wyzwania biznesowe mogą mieć Twoi Docelowi Rozmówcy?
-
Jak zweryfikować swoje hipotezy? (Pierwsze podejście – rozmowa z Twoim obecnym klientem.)
-
O czym warto pamiętać, czego warto unikać?
-
Pobierz: Lista Docelowych Rozmówców™ - szablon
-
Pobierz: Przykład wypełnionej Listy Docelowych Rozmówców™
-
Pobierz: Skrócona instrukcja tworzenia Listy
-
Pobierz: Checklista - Lista Docelowych Rozmówców
-
Pobierz: Skrypty rozmów weryfikujących
-
QUIZ Lista Docelowych Rozmówców
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
Kolor tła
Czcionka
Font Kerning
Rozmiar czcionki
Image Visibility
Letter Spacing
Line Height
Link Highlight
Kolor tekstu