Wprowadzenie do PROGRAMU Prospecting All-In-One™
Jak docierać do nowych klientów biznesowych, angażować w rozmowy decydentów i aktywnie otwierać sprzedaż.
Opis
Kurs nowoczesnego prospectingu B2B, dla handlowców i przedsiębiorców, którzy pozyskują klientów biznesowych w procesie sprzedaży doradczej. Sprawdzone, gotowe do wykorzystania od zaraz schematy, szablony, scenariusze rozmów, narzędzia.
Program
-
Wprowadzenie trenera
-
Przewodnik
-
Kluczowe założenia - Wstęp
-
Kluczowe założenia - Proces zakupu
-
CRM czyli Cele Rezultaty Motywacja
Prowadzący
Magda Pawlak
Ekspert z zakresu rozwoju działań prospectingowych i definiowania procesów sprzedaży, członek międzynarodowego zespołu trenerów i konsultantów metodyki CustomerCentric Selling®.
Od ponad 15 lat czynnie związana jest ze sprzedażą i marketingiem. Pracowała zarówno z zespołami odpowiedzialnymi za generowanie leadów, inicjowanie sprzedaży, jak i odpowiedzialnymi za prowadzenie zaawansowanych procesów sprzedaży oraz opiekę posprzedażową.
Aktualnie współpracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi firmami z rodzimego rynku, pomagając im osiągać ambitne cele biznesowe w obszarze sprzedaży.
W ciągu ostatnich lat współpracowała z klientami m.in. z takich firm jak: Schneider Electric, Grupa Astat, Microsoft, Autodesk, ITPunkt, Asseco, Sii, Comarch, Schneider Electric, Emerson, Transporeon, Jantar, Sage, P.A. Nova, John Crane, IFM Electronic, SKK S.A., Canon Polska, Orange, Grupa Tran.eu, Fingo, Zmorph, Endress Hauser
Opcje zapisów
Kurs nowoczesnego prospectingu B2B, dla handlowców i przedsiębiorców, którzy pozyskują klientów biznesowych w procesie sprzedaży doradczej. Sprawdzone, gotowe do wykorzystania od zaraz schematy, szablony, scenariusze rozmów, narzędzia.
Jak docierać do nowych klientów biznesowych, angażować w rozmowy decydentów i aktywnie otwierać sprzedaż.
Kolor tła
Czcionka
Font Kerning
Rozmiar czcionki
Image Visibility
Letter Spacing
Line Height
Link Highlight
Kolor tekstu